30 Nisan 2011 Cumartesi

Abaza mümin

haberde okudum mısırdaki amerikalı bir muhabire 300 kişilik gurup sıkıştırıp taciz etmiş ve soymaya çalışmış. kadın anlatıyor benim kıyafetlerimi indirmeye çıkartmaya çalıştılar diyor zor kurtarmış zavallı kendini ama hata bu salakta yaw sen bu güzellikle böyle bir hayvan kitlenin içine nasıl girersin kaldıki bunlar birde müslüman! müslümanın cahili eğitimsizi ve fakirinden köşe bucak kaçacaksın ki buda nerdeyse tüm müslüman ülkeleri demek. resimdeki tiplere bakıyorum a.q ben erkek halimle girmem oraya senin ne işin var be şırpıntı. ama kabahat sadece müslüman olmakta değil müslüman karılarının çoğuda iğrenç amk bi boka benzemiyorlar hele birde türban örtü mörtü taktılarmı hepten çirkinleşiyorlar kendilerine bakmıyorlar acaipp ucube ötesi tiksinç bir kusmuk olup çıkıyorlar. erkekleri zaten planet of apes'ten çıkma gibi görünce böyle rengarenk hatunu reproduction etkin oluyor doğal! olarak. avrupa haklı amk müslüman ülkelerden cacık olmaz insan olmayı bile öğrenememişler neyse sonuç olarak bu muhabiri eğer o gurubun içinde olsaydım bende direk kitlerdim ahuhaha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder